Dar prieš 19 ir 20 amžių kaitą daugiau nei trys dešimtys kompanijų Vokietijoje gamino automobilius. Viena iš jų buvo „August Horch & Cie“, įkurta 1899 metų lapkričio 14 d. Jos įkūrėjas buvo vienas iš variklių kūrimo pionierių August Horch (1868 – 1951). Jo aistra ir sumanumas padėjo gimti legendai – 1901 metais jau buvo galima išmėginti pirmąjį „Horch“ automobilį. Iki 1918 metų pabaigos buvo pagaminti daugiau nei 9100 maždaug 15 skirtingų modelių „Horch“ automobilių.Tai padėjo stipriausių automobilių gamybos tradicijų pamatus Vokietijoje. 1909 metais buvo nuspręsta įmonę išplėsti. Kaip nauja markė pasirodė „Audi“, o šiuo vardu tais metais buvo pervadinta ir visa įmonė. Ryškus istorijos epizodas yra susijęs su naujos markės pavadinimo atsiradimu. August Horch dalijasi prisiminimais apie tai, kaip jis kartu su kolegomis galvojo pavadinimą naujajam modeliui. Įtampa tapo varginama, nes idėjos viena po kitos buvo atmetamos. Ir tada buto šeimininko sūnus, kuriam buvo leista labai tyliai ruošti namų darbus, lyg išsiveržęs ugnikalnis puolė prie tėvo šaukdamas lotyniškai „Audiatur et altara pars...“ - „Tėve, ar „Audi“ neskamba geriau?“ Vokiškos pavardės Horch (vertimas - klausykis) lotyniška versija „Audi“ tapo skambiu naujo modelio pavadinimu. Nauja automobilių markė „Audi“ Europos keliuose pasirodė 1910 metais. Nuo jos pirmo išvažiavimo tęsiasi nenutrūkstamas vystymosi judėjimas – spirale, lygiai taip pat, kaip ir visame pasaulyje gerai žinomame „Audi“ keturių apskritimų ženkle. Jis nuo 1932 metų yra įmonės „Auto Union AG“ simbolis – kiekvienas apskritimas simbolizuoja keturias automobilių gamybos įmones „Audi“, DKW, „Horch“ ir „Wanderer“. Jie susijungė, kad sukurtų skirtingų klasių automobilius dvidešimto amžiaus žmonėms, mašinas, kurių devizas per visą veržlų dvidešimtą amžių nėra pakitęs. DKW buvo pats pigiausias modelis su dvitakiu varikliu, tuo tarpu „Horch“ gamino net su V12 cilindrų varikliais. “Vorsprung durh Technik” – „Technikos pranašumas“ vis dar yra ir bus „Audi“ vystymosi šūkis.